17.02.2016

Jak polityk....



Polska zieloną wyspą....
Sprawna służba zdrowia....
Niższe podatki....

Ale nie będzie dzisiaj wcale o polityce....

Wszyscy dobrze wiemy jak to jest z obietnicami polityków. W kampanii nawijają uszy na makaron (czy jakoś tak...)...

Złote góry mimo, że równie widoczne na horyzoncie co Wałbrzyski złoty pociąg to zawsze jakoś nas łapią na haczyk i wierzymy hochsztaplerom w garniturach.

Dzisiaj to ja staje po stronie tych oszukujących. Bardziej siebie niż Was. Ale wszystkich po trochu.

...jak to w życiu, mocne plany, mocne słowa. W styczniu postanowiłem, a wręcz obiecałem, że będę pisał codziennie.

I co ?

Guzik!

Okazało się jednak, że Bóg pisze tak ciekawe wydarzenia, że na moje pisanie już nie starczy czasu czy może ochoty żeby tracić sen.

Niby zawsze można poświęcić tę godzinkę snu.... tylko po co?

Bo okazuje się, że w życiu pewne działania jest owocniejsze niż słowa i obietnice.
Spotkania z ludźmi, spędzanie z nimi czasu też ma większy priorytet.

I doskonale weryfikuje się z upływem czasu co można a czego nie można.
Na razie nie zamierzam przestać pisać.
Może nawet uda się wrócić do częstego pisania.

Tymczasem w tak dużo dobrych inicjatyw udało mi się włączyć, że jakoś na dalszy plan schodzi blogowanie.

I trochę męczy wyrzut sumienia, że dałem słowa bez pokrycia, a z drugiej strony....

Uczę się cały czas, że działania, które przynoszą jakieś efekty, rezultaty dla szerszej grupy dzięki naszemu zaangażowaniu są lepsze, radośniejsze i ciekawsze niż kręcenie się wokół własnych interesów.
Nie mówię już o tym jak fajnie jest robić coś wspólnie z innymi....

I tak mam przyjemność śpiewać, pomagać i zarazem czerpać jak tylko mogę w świetnym chórze Gospel Life, który serdecznie z tego miejsca pozdrawiam.

Wszelkie muzyczne i medialne inicjatywy, do których zostałem zaproszony dają mi też taki pałer jakiego sam Heman mógłby pozazdrościć.

Dlatego z tego miejsca pozdrawiam również szczególnie Annę Marię, Tomka, Bartka Kielisia, Łukasza Betlewicza, Miśka Frytka, Agę Abram, Malwinę Zator, Kudlika, Olę SzySzy, Kacpra J.

Dużo daje mi też zaangażowanie we wspólnocie Wawrzyny Plus.
Fantastyczni ludzie!
Nasz duszpasterz , totalnie kapitalny człowiek został ostatnio biskupem! 

A przede mną jeszcze wiele ambitnych rzeczy do zrobienia....
Pozdrawiam też Ciebie , drogi czytelniku!

Angażuj się, szukaj swoich pasji!
Dostaniesz więcej niż się spodziewasz.
Szkoda czasu na seriale i tego typu pochłaniacze czasu.
Na koniec mam zachciankę, żeby napisać wierszyk.

Jak polityk...

Lepsze za dobre
Daję słowo
Lepsze za chwilę
Gwarantuję

Więcej i mocniej
Uwierzcie, nie ściemniam
Więcej za chwilę
Oddajcie głos

Wytrawnie jednak życie pokaże,
Że słowa rzucane często na wiatr
Nie wszystko wszak co obiecamy
Wypełnić sumiennie będzie nam dane.

Uważaj zatem z obietnicami....






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wylej swój własny gniew!